Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Mickis och Alex - 23 mars 2013 12:50

Hej. Egentligen skulle ja nt blogga nu men endå. Jag är typ arg nu.. o..ö Asså blööööööööööööööh Jag blir så arg på de som viker sej direkt. Fy. Dom som bryter ihop om man råkar säga ngt fel ;_; Sry om du är en av dom o..o Men ohh D:


Är nt bara arg på det e..e Kände att ja bara mst skriva av min "arg- het" ngnstans så det blev här :) Jag vet egentligen nt vad som gör mej så arg o.o Jag lyssnar på depp musik så :DD HAHAHA nej men ja lyssnar på ngn skit musik så ja typ blir arg eller ngt o.o  (vet är lite konstig)


O sen e ja arg på ett spel som fakkar ur ;_______________; Aja ska bara nt klaga D: Jo. Ja vill ha glass :) Nej men xd


Btw är det bara mina föräldrar som typ (när man sover) kmr in o dammsuger eller drar upp rullgardinen o pratar as högt så man blir döv o.o? Eller är det bara min syrra som spelar piano 24/7 eller sjunger as högt utan för mitt rum o..o Konstig familj jag har alltså :) O sen min katt har typ rabies på riktigt han försöker klösa sönder min dörr (jag sover med stängd dörr) O sen typ 6 på morgonen vill han komma in men ingen öppnar så han typ klöser sönder den o jamar som om han blir mördad o.O Jag vet x.x Min familj är lite.. FAMILJEN ANNORLUNDA :) Haha oj vad mkt text det blir nu e.e Aja ;D


Nu har ja skrvit lite om min cpiga familj mm.. Hoppas ni orkade läsa allt osv c; Ska nog gå o doppa huvet i snön  YOLO.

TACK OHEJ!


 

Av Mickis och Alex - 23 mars 2013 11:20

Hej nu har ja skiet ont i halsen för ja typ e sjuk o..o (Alex) O så, så ja orkar nt göra ngt rabies inlägg eller vad vi kallar det c; Jag åt  nyss flingor o fick damp för ja nt kunde svälja :)

HAHAHA det här inlägget blir ju jätte kul ;_;

Btw är det mnga som undrar hur man laddar ner sony så kan ja försöka göra en video om hur man laddar ner det ccx Men bara om ni vill isf :DD (Nt säkert at det går för mst ta bort det först då) c: Haha iaf va nt ngt mer ja skulle säga så hare bra ses!


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards