Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Mickis och Alex - 5 mars 2013 17:25

HEJ ALLA FOLKET :) Bra man stavar då o.o Nej men nu dör jag oav :) Mickis gör ngt till mej o ja vill veta så sjukt mke D: Hon kan nt ens säga när den e klar    Okej <.< o.o JAJAJAJA. Ska nt störa era mera :) OMFG JA E JU BÄST PÅ O RIMMA    ASSÅ VAD ERE FÖR FEL PÅ DE DÄR GUBBARNA? X.X <....< Aja nu ska jag gå för jag är bäst. Nej men har inge mer o säga förutom: HAR 54 FÖLJARE PÅ  INSTA PÅ EN DAG TACK O NU HEJ!


 

Av Mickis och Alex - 5 mars 2013 16:48

Hej alla söta läsare! :DD

Jag ville bara säga att jag håller på med en överaskning till Alex! :x 

Men det kan ta ett tag innan den blir klar, ganska mycket att förbereda :D

Nu har jag precis övat på  mina spanskaglosor tills imorgon ^^ Vi har skolämnenena :3

Och nu typ väntar jag på att Alex ska logga in så jag kan få chatta med honom c: <3

Vill alltid typ chatta med honom xD <3


Kanske gör en ny header idag också, vi får se :3 ^^

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards