Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Mickis och Alex - 2 mars 2013 23:30

Nu när jag börjar skriva detta är klockan typ 23:30 eller hon är det xD    Hahaha kolla 8DD 

Men jag har typ kollat på Melodifestvalen i stort sätt själv, eftersom min syrra och mina kusiner typ gjorde ngt annat ._. #FORVERALONEEE 

Hahaha, men jag chattate med Alex samtidigt och skrattade typ ihjäl mig o.o

Och nu har jag typ hållt på med en video (en mep part för er som nu vet vad det är för ngt ._.) som jag ENTLIGEN är klar med! :DD Men tänker inte ladda upp den på youtube än, men den kommer :3

 Och om jag inte sa det så ska mina kusiner sova över ^^ Dom har msp men spelar typ aldrig xD

Aja, det va nog sista inlägget för idag, så godnatt! 8D

 

Av Mickis och Alex - 2 mars 2013 13:49

HEJ! Nej. Vi kör om.

-

Hej! Jo nu sitter jag eller ja ksk ska köra nej jag skoja bara. Hej. Asså blääääh har inget o göra eller säga xD Jag o Mickis fick typ så sjukt tråkigt så vi gick till ngn random person o dampade i dens rum :) Ja jag tog kort... Fast de laggade sjukt mke så hon sa typ inget o.o På korten xD Sen gick ja osso till en beach eeller vare heter "strand" o chattade med lite roliga..fina nej men människor :) (kmr bild på de med)


 


  nu stranden korten o.o


 


 


 


 


Ja :B hehe o.o Aja xD FÖRESTEN NU NÄR JAG ÄR I FARTEN "TRUMMVIRVEL"? O.O AJA VI HAR HAFT 85 BESÖKARE IDAG OMFG TAAAAAAAAAAAAAAAAACK NI FÅR EN EN... NGT Ö.Ö EN EN EN BILD PÅ EN APA. JA.


  JÄÄÄÄÄ AJA NU SKA JAG GÅ TJAH DÅ FREEENS :)


 

Av Mickis och Alex - 2 mars 2013 11:39

Tjah   Min pappa fyller år idag så kan nt blogga så mke c: VI HAR HAFT 58 BESÖKARE IDAG O KL E BARA 11:40    Värsta damp man har då xD Nej men vi har fått sjukt mnga mail osso iaf ja (Alex) Som ja kan visa, eftersom jag e cool (Säger vi..)

 


 


 


     Jöpp :DD Uppskattas eller vare heter mke *--*  Ummh ja :B Asså jag har no life kul här ._. Lyssnar bara på en låt hela tiden o.o Kan ju visa vilken    Har redan lyssnat på den 123232323456543 ggr o endå fortsätter jag o.o :DD


    Jöpp c: Aja nu ska ja gå ska spela LoL så ses :DD


 

Av Mickis och Alex - 2 mars 2013 10:32

Det är typ väldigt många som skriver att dom vill att jag ska göra looks av dom, och då gör jag oftast det (om jag har tid såklart :3)

Så hela min vägg är typ full med looks xD

   

 

Av Mickis och Alex - 2 mars 2013 09:34

Ja, min pappa äter choklad-yogurt till frukost o...o Hahaha, gud vad normalt xD 

Men nu sitter jag här, med en filt över mig och med min enhörning i knät :3 Det låter ju också väldigt normalt o.o 

Men jag vaknade typ klockan 7 imorse (jippie ._____.) och så va jag inne på instagram till typ halv nio och sen så satte jag mig vid datorn :DD 


Här kommer lite random chatter: 

 

Alltså det blir helt random när folk ljuger om att dom är mig o.o Vilket vissa tydligen gör ._.



  

 

Ja, det va lite från mig xD

 


Av Mickis och Alex - 2 mars 2013 08:59

Hejhej ^^ Mickis här :3

Jag hade tänkt göra ett inlägg men nu måste jag visst gå och äta frukost ._.

Aja, gör ett bättre inlägg sen xD Iaf godmorgon c: Jag tror Alex sover eller nåt o.o

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards