Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Mickis och Alex - 8 mars 2013 21:06

HEJ SVAMPKOR! ASSÅ VET NI JAG ÄTER CHOKLAD OCH INSÅG EN SAK MED LIVET. JAG ÄR FAN KÄR I DEJ CHOKLAD BIT. MEN SEN KOM JAG PÅ ATT DET HAR HITTAT BAJS I IKEAS "FAMILIY" SAK CHOKLAD. Okej det är sant o..o De har hittat tarm bakterier i chokladen, och häst kött i köttbullarna. Så jag insåg (för typ 3 gången men aja -..-) Att jag inte vill ha dej längre choklad :)


-


HEJ MAJ DER FRÄÄNDS C: Idag var jag på IKEA o sen åkte jag till My c: Finns bild från när ja va hos My på insta cx Nu äter jag "bajs-choklad"    Asså vad ere med mej o de där rump gubbarna? o.o GAHHAHA OKEJ FAIL :33 Nej men jag skulle nt prata om så mkt faktist *------------------------------------* Jag ska här med slå rekord i att skriva längst "a" för att mitt namn börjar på a. Vill bara säga (Nolife varning nu) Okej då kör vi :)


aaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Så där :) Jag är väldigt stolt. Jag slo rekord. Efter som ingen gjort det där tidigare så är det noll o jag gjorde mer en noll så grattulera till mej    <.< :) :B o.o e.o JAHAPP NU SKA KÖTT-HERO-ALEX-MANNEN-SOM-ÄLSKAR-MICKIS-OCH-MY MÄNNISKAN GÅ HARE BÄST ELLER SÄMST VÄLJ SJÄLV IAF TJAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DÅ.


 

Av Mickis och Alex - 8 mars 2013 15:56

Nu är det äntligen fredag *-* HAR LÄNGTAT SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET

 OCH IMORN SKA JAG ÅKA OCH KOLLA PÅ GENREPET AV MELLO, IHIHIHHIIHI :DDDDD

Fast då kommer jag inte kunna blogga ._.

 MEN IAF

Idag har jag typ dött, har haft astråkigt hela dagen och det va sjukt kallt imorse när jag skulle gå till skolan ._. Och just nu är min hand väldigt kall o.o xD Och jag ska typ skaffa BLÅ RÖD VITT tema i mitt rum :33333

HIHIHIHIHI, LYSSNAR PÅ SUGIG MUSIK OCH DÖR JUST NU, TREVLIGT VA?

 Funderar på att skaffa en irl blogg och börja vlogga, det va tydligen ngn kille i min bästis klass som ville det. HAAHAHAHAHA, OCH JAG HAR TYP ALDRIG PRATAT MED HONOM OCH HAN ÄR TYP DEN ÄNDA KILLEN PÅ MIN SKOLA SOM VET ATT JAG HAR MSP OCH GÖR VIDEOS PÅ YOUTUBE. LOOOUL.

 ALLTSÅ JAG TÄNKTE GÖRA ETT LÅNGT INLÄGG O.O KUL VA? :DDDD


OKEJ LITE OM MSP NUDÅ.

 

Nya temat gillade jag inte så mycket, kläderna var liksom skumma o.ö

HAHAHAH KOLLA VÄRSTA PEDDO JÄTTE-GETEN TILL VÄNSTER HAHAHA VAD SNYGG XD


Men det laggar typ sönder för jag sparar en sak i sony vegas, det är störigt :3


OMG 100 LOVE ITS PÅ MIN NYA VIDEO TILL ALEX *-*

 

WOOHOO :DDD


OKEJ LITE LÅTAR JAG HAR PÅ MIN SÄMSTA SPELLISTA PÅ SPOTIFY

           

Alltså jag gillar inte Justin Bieber, bara den låten ._. MEN DET VA IAF NÅGRA LÅTAR


OCH NU SKA JAG VÄL TYP DÖ LITE OCH VÄNTAR PÅ ATT DENDÄR MEPPART VIDEON SKA DAMPA KLART SÅ MIN DATOR INTE BEHÖVER LAGGA UPP SIG

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards