Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Mickis och Alex - 9 mars 2013 10:56

Hej. Asså svampkor vet ni ._. Jag har faktist så bajs korv tråkigt så jag inte vet vad jag ska göra SÄG NGT JAG SKA GÖRA SÅ GÖR JAG DET OM DE NT E DOPPA FEJAN I TOAN.    Jag känner mej så hennig ._. Asså att man är hen eller vare heter D: Jag venne vrf o.ö Det låter fett cp o bah: Hej Ulla-Toa jag heter hen och bor här kom inte på fika för då ska jag slå dej med kött :) Nej men o...o Det här spårar ut nu så jag visar en awesome låt istället. Radera det där med hen för de e nt sant xd o.o -B    Den e lång låten men endå bästa evahhhhh :3 Före e typ fett bra när basen kmr in *---* Asså mobba nt min fina musik smak sen    <..<?


http://open.spotify.com/track/3RY0zfrAlmxMplXyoes8p3


 Ja där ere :) NAJS ASSÅ. Nu ska jag gå eller springa nej men det här inlägget e värsta cp sämst ;__________;

om de nt går i klicka påre så kopiera de o sök där uppe istället xd Hare nu hejdå.


  Nu insåg jag att de nt går o kopiera. Så dra texten istället till en ny flik om ni fattar vad ja menar ni tar texten o drar ja men vafan ._. Ni fattar hoppas jag :) Men ni mst först ta så här vänta ska visa o.ö    Ja ni ser det där blåa så mst ni göra först o sen dra den xd IAF HEJDÅ! 8DD







Av Mickis och Alex - 9 mars 2013 07:53

Hej ^^ Just nu bloggar jag från mobilen eftersom jag sitter i bilen på väg till Stockholm :3 HEHEHEEH, jag ska nämligen och kolla på genrepet av melodifestivalen 8DDDD Så jao :3333 Nu ska jag bara åka bil i typ två och en halv timme ._. Aja så jag kommer få se Anton live *-------* JAPP NU SKA JAG VÄ TYP KOLLA INSTA ELLER NÅT ANNAT C: ses :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards