Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Mickis och Alex - 1 mars 2013 22:33

Numnum, äter choklad och dricker cola :3 Haha, nolife xD 

Men nu är jag och Alex gifta *---* Hahaha jag typ dog innan, ingen hade koll på nånting o.o xD Och först så hade vi ingen präst heller o.o MEN DET LÖSTE SEJ GANSKA FINT IAF :DD

Nu gör jag typ video och chattar med Alex c:

OCH HAR SJUKT TRÅKIGT, SOM VANLIGT ALLTSÅ ^^


v Random bild från videon jag håller på med ._. Det går seeeeeeeeeeeegt :3

   

 

Av Mickis och Alex - 1 mars 2013 20:30

Hej xd Srry för värsta damp inlägget förut haha o.o xD Nu har ja o Mickis gift oss de va lite rörigt osv men de va ändå skiet kul *-* Nu chattar ja med henne om typ allt möjligt :3 O vi har haft 24 tittare i dag på bloggen tack tack xD Betyder mke för oss c: O föresten e vi så cp så vi tog nt ngra kort från när vi gifte oss ._. Iaf va vi twiin o de kan ja ju visa bild på   


 

O ja jag vet att mitt huvud e platt där uppe e.o Men skit samma xD Nu ska jag gå o ja venne vrf ja gjorde de här inlägget. Jo. För jag har tråkigt xD Aja baj baj freens :)

 

Av Mickis och Alex - 1 mars 2013 17:44

Hej. Jag har hyperdamp. Seriöst ._. Nej men trevlig dag alla människor, kor, katter mm :) JAG HAR VÄL FÅTT NGT RYCK X...x Nej men jag vet inte knner bara för o skrika typ o.o Jag vet att jag e cp    O de har nu typ smittat av sej på Mickis :) Nej hon kmr aldrig bli cp c: Okej fett random o.o MEN ÖHHHH X...X  (DET HÄR INLÄGGET ÄR RANDOM,CP,RABIES O ANDRA KONSTIGA SAKER) NI KAN FÅ SE MIN O MICKIS CHATT NU. FÖR JAG BJUDER PÅ DET FÖR JAG E COOL.

  Ja vi chattar om tomten osv xD Men nej nu får jag skärpa mej jag ska gifta mej snart. JUSTE DE SKA JA JU OMFG    KMR DÖ    Asså vad ere där för cp smileysar o.o JAJAJAJAJAJA NU MST JAG GÅ HEJDÅ! O.O 8D   

 

Av Mickis och Alex - 1 mars 2013 16:45

Japp, foreveralone-fredag idag ._. Man ska väl typ bara sitta och dö typ :3 Nejmen o.o MEN GUD VAD JAG HAR TRÅKIGT 

DET ÄNDA JAG GÖR ÄR TYP ATT LÄNGTA TILLS EMII LOGGAR IN SÅ ATT JAG OCH ALEX KAN GIFTA OSS, OCH JAG KOMMER TYP DÖ OCH AA o.o xD


Hehehe random inlägg :3

Btw, har ny look c:

   

 

Av Mickis och Alex - 1 mars 2013 15:25

Hahaha, omg hej o.o Ja det är Mickis här :3 Och det va typ 1000år sen jag bloggade ._. Men det är alltså jag och Alex som har den här bloggen, och vi ska väl försöka va aktiva o.o Men jag har typ inget att skriva om ._. 

 Jag va i skolan idag, vilket va typ tråkigt som vanligt c: Jag började 9:00 och slutade typ 13:15 :3 Så det va ingen lång dag direkt xD Sen när jag kom hem åt jag typ lite pannkakor och chattade med Alex ^^ Sen gick jag upp till datorn och satte mig och spelade msp xD Så jag har typ inte gjort nåt idag o.o

 Jaja :3 Omg nu var det nån som öppnde ett fönster så nu blev det kallt x.x 

 


Av Mickis och Alex - 1 mars 2013 12:33

Hej xD Asså jag e sämst på att blogga Mickis e mke bättre på det ._. Men aja xD Hon är i skolan nu o jag har lov så då gör jag första inlägget fast det blir typ random x) Jöpp c: Iaf heter ja Alex (Irl) o kortfilmer''' på msp xd Jag kan typ nt ha fler vänner så mst ta bort lite.. Iaf e ja o Mickis tsm på msp 8D Haha värsta fakta inlägget o.o Nej men c: Mickis har gjort headern o allt de där :DD (Jag är nämligen sämst på det också..) xD Jaja nu mst jag typ gå för har inge annat o säga o.o Vet tråkigt inlägg men det blir bättre sen xd Aja hejrå ;D

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards