Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Mickis och Alex - 19 mars 2013 17:31

Hej! Länge sen jag bloggade (Alex) För att jag har varit upptagen o haft datorförbud i en dag :) GAHAHAH EN DAG VAD E DE FÖR FÖRBUD? O.o Mina föräldrar e serri sämst på sånt där ._. Fast jag e ju nt så ledsen för det!    Asså han den där rosa snubben e så snygg alltså. Är beroende av det här fejset "   " omg *---* Haha nej men c: Jag letar sönder låtar typ o..o För jag ska göra en video till Mickis :DD Det kmr ju gå så jätte bra -..- NOT 8D Kmr bli sämsta ever men det skiter vi i :) Haha men iaf om du kan ngn bra låt så kan du ju kommentera xdd Nu ska kötto hero gå för stunden xD Bjuder på ngn bild.


  OMFG BTW DET SER JU UT SOM ETT HJÄRTA *-* VAD JAG ÄR SMART :) NEJ MEN DEN DÄR FÅR VA TILL MICKIS O MY :) NI FÅR KÖTT HJÄRTA ISTÄLLET FÖR CHOKLAD MEN VET NI? DET GÖR INGET FÖR DE HAR ENDÅ HITTAT BAJS I CHOKLADEN SÅ NI KAN VARA LYCKLIGA 8D JAG LIKSOM RÄDDAR ER TYP FRÅN DEN FALIGA CHOKLADEN :D KÄNNER MEJ STOLT. AJA HEJRÅ!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards