Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Mickis och Alex - 14 mars 2013 21:45

Hej Mickis här som bloggar från mobilen ._. Förlåt för att vi inte bloggat så mycket men nu kommer iaf ett inlägg från mig som gör astråkiga inlägg jämnfört med Alex :) AJA, som sagt bloggar jag från min mobil (en iPhone 4S :3), och jag har typ astråkigt och så c:
Och idag blev jag nerbrotttad av min kompis o.e För jag kan typ låsa upp hennes skåp med min nyckel (alltså jag ska ju igentligen inte kunna det men aa ni fattar owo) och då gav jag min nyckel till några killar som ville ha godis av henne så dom öppnade skåpet men tog endå inget ._. Och samtidigt blev jag nerbrotttad :D ._. Så det var ju väldigt kul :)
Sen på SO:n så jobbar jag inte så mycket, dels för att jag hatar läraren och dels för att min och en annan grupp (vi jobbar i grupper just nu) sitter i grupprum (eller ett annat klassrum). Så ingen typ orkar jobba.
Sen då skrämde min pappa ihjäl mig idag o.o HAN KOMMER IN PÅ MITT RUM MED VÄRLDENS STÖRSTA BORR OCH JAG BLIR TYP ADRÄDD FÖR JAG TRODDE INTE HAN VA DÄR OCH ENDÅ STÅR HAN DÄR, MED SIN JÄVLA BORR OCH JAG TYP DÖR.
Och nu skrev min kompis att hon hatar mig o.O AHAHAHAHA FÖR ATT JAG HAR KILLE PÅ MSP LOL. Hon ser msp förhållanden som typ riktiga förhållanden och så owwo AJA nu ska jag väl svara på det så vi ses jao c;

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards