Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Mickis och Alex - 7 mars 2013 17:22

NEJ MEN HEJ PÅ ER VAD KONSTIGT ATT STÖTA PÅ ER HÄR O....O? Nej men seriöst nu. Eller inte    Jo men seriöst. Eller inte    MEN JO FÖR FAN SERIÖST DÖ UT FULA DROGADE SMILEY. Eller inte    Nej men o....o Ser ni nolife jag har alltså? c: Eller inte    Nää men skoja bara xd osso bah: eller inte? HÖHÖHÖ o..o Vet ni en sak :) Det här o jag o Mickis på stranden den där perfekta dagen i solen osv o blablablabla iaf här:    OMFG VÄRSTA MISSTOLK 8D Men den här då o.o :    mke misstolk på den du c: Nejje men nu ska jag nt göra mera smileysar xdd Menigen med det här inlägget är.. o.o Ja det finns ingen mening 8D AJA NU SKA JAG GÅ IVÄG O KSK KOMMA TBX. MED KÖTT ISF O KSK RABIES. KAN VA BRA O HA IBLAND SURRU. IAF HEJDÅ SKA BJUDA PÅ EN MSP BILD OSSO SOM E HELT SJUK.


  24 MAIL CP SJUKT MKE. Men aja ska gå nu så ses o vänta ja ska ha ngn nanm på er :) Typ "Svamp ko" Ja. Okej men hejdåra svampkor c:


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards