Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Mickis och Alex - 7 april 2013 16:01

Hej. Nu sitter jag och chattar med Mickis ex Liam ccx Haha vi töntar oss o snckar tjejer o kollar på tyska tanter som sjunger "ken leee" m.m :) haha lol o.o Jag la in en prata med datorn där nere i bloggen som ni kan prata med 8DD Jag o Liam pratade nyss med den o då fick jag för mej att jag skulle lägga in den så då gjorde jag det xD Btw, så äter jag glass nu osso, blev skit sugen o så fanns det bara lite kvar så jag tog hela glasspaketet o gick o satte maj på mitt rum o blablabla o..o E frv alone hemma :( Nej det är bara bra för då kan jag göra vad jag vill som att äta glass ur glasspaketet^^


IAF    har någon soundcloud? 8DD Jag hare och det är en musik hemsida där man kan följa dj's osv x)) Aja var väl inte så mycket jag ville säga.. Mickis är på Kalas eller vad det var hos hennes kusiner ngn fyllde år typ o.ö Men hon har med sej sin dator för hon ska till hennes pappa sen o då kanske hon bloggar lite eller ngt cc; Jag kan ju lägga ut den där ken lee tanten om ni ville se den^^


Kolla hela den är as skön xD Haha nu ska jag gå för hade inget mer o säga hare bra så hörs vi ;D


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards