Alex & Mickis blogg! :D

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Mickis och Alex - 6 april 2013 19:19

HAHAHAHAHAHHAAHAHA HEJ ALLA SRRY FÖR VI NT BLOGGAT MEN JAG HAR VARIT BORTA HELA (FÖRUTOM IDAG ) HELA LOVET I PRAG CC: MICKIS HAR TYP NT HAFT TID OSV SÅ NU KÖR VI LITE DÅ 8DD MMMMM..... MAARABU :) NEJ SKOJA.. HAHAHHA DET ÄR NGN SOM HAR FRÅGAT EN RANDOM FRÅGA SOM JAG MST VISA LOOOOL

 

  HAHAHAHAHA JAG FATTAR NT OM DEN E SERRI ELLER NT LOOL DÖR LITE HAHAHAHAHHA. O.O JAG HAR INGET O SÄGA MER TYP 8DDD MEN NU KMR DET SOM VANIGT NGRA INLÄGG OM DAGEN (HOPPAS JAG IAF) FÅR TJATAT LITE PÅ MICKIS OSSO CCCC: FÖRESTEN SÅ HAR MMIN UNDERSKRIFT SAK FÖRSVUNNIT SÅ MST HÄMTA DEN O DET TAR TID SÅ SÅ LÄNGE FÅR NI MITT NAMN I STORA BOKSTÄVER HARE BRA HEJSVEJS^^

 

/ALEX

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Kul att du hittade vår blogg *--* Följ den eller inte men då är det egen risk att missa massor.. -B

Fråga mig

64 besvarade frågor

Omröstning

Säger du hej eller tja? eller något annat..
 Hej
 Tja
 Halloj
 Tjena
 Hejsan
 Hello
 Hejsan svejsan
 Nöt
 Vet inte säger aldrig något till någon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Här kan du prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards